Tuesday, October 19, 2010

BICARA SANTAI BUJANG OK




Pernahkah anda mengalami perkara-perkara berikut...
  • ... buntu menghadapi klien yang asyik merungut?
  • ... mahu menjadi kaya, tetapi tidak tahu bagaimana memulakannya? 
  • ... mahu dikenali ramai tetapi malu? 
  • ... masih di universiti, tetapi mahu short cut untuk berjaya?

 Di awal 20an, saya selalu tertanya-tanya, bagaimana 'mereka yang lain' mencapai impian mereka? Rasa seperti “there is more in life, but what??"

Menjadi terbaik & menikmati hidup dengan cemerlang memerlukan panduan. Namun, ramai di kalangan kita (terutama orang bujang) terpaksa melalui perjalanan yang cukup jauh & sukar apabila kita mahu berubah. Kita terpaksa melalui...

  • tiada sesiapa yang mahu membantu usaha kita untuk berubah
  • orang ketawakan kita apabila kita mahu berubah
  • orang musnahkan harapan dan impian yang kita bina
  • orang perlekehkan usaha kita

Saya faham kerana saya pernah mengalami. Dan, ramai lagi orang di luar sana yang mahu berubah tetapi usaha mereka dikotak katikkan.

Jangan gusar mahupun bersedih. Ingin berubah, kita perlu KEKUATAN. Ia boleh hadir apabila kita berjumpa dan berada bersama dengan individu atau komuniti yang mempunyai 'desire' yang sama.

Saya jemput ANDA yang mahu berubah menjadi diri anda yang terbaik & menikmati hidup dengan cemerlang untuk menghadiri, preview topik-topik berikut dalam sesi Bicara Santai BujangOK:


 Bicara Santai Bujang OK akan diadakan di pejabat saya No 13 Jalan SG 1/1, Taman Sri Gombak
Tarikh
Tajuk
Masa
26 Oktober 2010 (Selasa)
Bujang OK Sure Kaya
8.30 – 9.30 malam*
30 Oktober (Sabtu)
Apa yang lelaki perlu tahu mengenai wanita?
3.00 – 5 petang
2 Nov (Selasa)
Impian bermula dengan Nikmat Mencapai Realiti
8.30 – 9.30 malam*
6 Nov (Sabtu)
Apa yang wanita perlu tahu mengenai lelaki?
3.00 – 5 petang
9 Nov 2010 (Selasa)
Anda boleh mencapai 1001 impian
8.30 – 9.30 malam*
13 Nov 2010 (Sabtu)
Mempunyai segalanya TANPA Dilihat Sombong
3.00 – 5 petang
 (* paling lewat sehingga 10 malam sahaja)

Saya hanya caj RM10 untuk pengurusan (ditambah dengan makan minum, peluang membuat jaringan dan peluang mendapat khidmat nasihat dari pakar yang berkaitan).


Pendaftaran awal 
  • Maybank 164799056448 (Mimizairul Murni Mohd Salleh)... yup itu nama penuh saya :)
  • email slip bayaran & maklumat ke bujang.ok@gmail.com (nama, email, facebook, hp)
Walk in
(please email ke bujang.ok@gmail.com untuk confirm tempat )

 
## TAWARAN ## 
Jika sesiapa yang ingin membayar terus untuk 6 sesi (RM60),  
PERCUMA mana-mana dua (2) buah siri Bujang OK bernilai RM50.

Tiada yang lebih bermakna dalam hidup saya, apabila semua orang (terutama orang bujang) menikmati bahagia. Doa saya, usaha kita untuk berubah dan menikmati hidup dengan cemerlang, dirahmati dan dipermudahkan olehNya.

Mimi Salleh

No comments:

Post a Comment

PELAWAT