Sunday, October 17, 2010

PORTAL TEMU JODOH





 “Dan di antara tanda-tanda yang membuktikan kekuasaan dan rahmat-Nya bahawa Dia menciptakan untuk kamu pasangan-pasangan hidup daripada jenis kamu sendiri, supaya kamu bersenang hati dan hidup mesra dengannya.”ayat 21 surah Al-Rum.

Sesungguhnya hidup berpasangan adalah suatu nikmat anugerah Allah s.w.t. Namun, ada di antara kita yang diuji dengan jodoh lewat. Insya Allah, masing-masing ada rezekinya (jodoh) bezanya hanya lambat atau cepat. Justeru, saya melalui Komuniti Bujang OK dengan rendah hati mewujudkan satu portal yang dinamakan 'TEMU JODOH'.
 
Ia akan dilaksanakan secara online. Proses memuat naik dan memperkemaskan sistem sedang dibuat sekarang. Sementara menunggu ia siap sepenuhnya, kami menggalakkan sesiapa yang berhasrat untuk mendaftar diri menggunakan borang yang disertakan ini. Berikut adalah proses mengisi borang TEMU JODOH:

  1. Isi borang di bawah ini
  2. Sertakan gambar terbaru
  3. email ke bujang.ok@gmail.com (subjek: TEMU JODOH)
Kami akan hubungi anda melalui email untuk diberikan kod TEMU JODOH masing-masing.

Nama sebenar, alamat, email, facebook, twitter, telefon bimbit, gambar yang disertakan dan No. K/P (dianggap maklumat peribadi) TIDAK AKAN disiarkan kepada umum. Hanya nama samaran dan selain sahaja akan dilihat umum melalui Portal TEMU JODOH. Insya Allah, maklumat peribadi anda HANYA AKAN diberikan kepada mereka yang benar-benar berhasrat berkenalan. Mereka akan mengisi satu borang lain yang dinamakan PASANGAN PILIHAN (itu akan dibuat di Portal TEMU JODOH).

Borang TEMU JODOH terbuka kepada sesiapa sahaja dari umur 23 tahun ke atas. Memandangkan ketelusan niat mereka yang mendaftar di TEMU JODOH ini diluar bidang kuasa, saya mohon keikhlasan semua pihak untuk berlaku jujur dan amanah. Harapan saya, ia jangan disalah gunakan.

Ikhlas, saya mendoakan (diri saya) dan kawan-kawan semua bertemu jodoh yang telah Tuhan janjikan. Diharapkan, dengan adanya TEMU JODOH, anda mampu berkenalan dan seterusnya menjalinkan ukhwah yang diimpikan.

Doa saya semoga Tuhan permudahkan usaha kita menemukan jodoh yang terbaik untuk diri, agama, keluarga dan masa depan kita. Amin.

Mimi Salleh


No comments:

Post a Comment

PELAWAT