Tuesday, October 5, 2010

Bujang OK, Hadiah Untuk Anda


Mimi Salleh
Salam perkenalan,

Pertama kali saya mengucapkan terima kasih kepada semua yang melayari blog ini. Blog ini khusus untuk orang bujang yang ingin "Be the Best & Live Life to the Fullest". Semua boleh mencapai kejayaan dalam hidup. Paling penting ialah perubahan dalam diri.

Blog ini akan menempatkan buku terbaru Bujang OK, aktiviti, Produk dari Bujang OK dan juga perancangan masa depan.Saya mahu lihat setiap orang yang ingin berjaya, mencapai kejayaan masing-masing. Saya jemput anda untuk memeriahkan blog ini dengan berkongsi tip, pandangan dan juga sebarang aktiviti yang kita boleh buat bersama.


Siri Buku Bujang OK

Ajak kawan-kawan (terutamanya yang masih bujang) untuk sama-sama menjadikan Bujang OK sebagai tempat untuk kita sama-sama berjaya mencapai apa jua impian dalam hidup. Saya gerenti apabila anda memahami konsep Bujang OK, impian sure jadi realiti :)


Semoga perkenalan ini bukan hanya disini, saya mengalu-alukan sebarang komen, cadangan aktiviti dan apa sahaja yang kita boleh buat bersama. Doa saya semoga semua orang bujang sukses selalu.


Mimi Salleh


Logo rasmi Bujang OK yang sudah didaftar Trade Mark

1 comment:

  1. first time singgah blog ni...nice blog..sejuk je hati baca..selamat berkongsi ilmu..terima kasih ya:-)

    ReplyDelete

PELAWAT